Odlet do Byron Bay

minulý týždeň bol pre nás ani zďaleka obyčajný. A aký spôsob, ako osláviť aj koniec júla! Strávili sme druhú polovicu minulého týždňa skúmaním toho najlepšieho, čo Byron Bay ponúka. Iba pár kilometrov južne od hranice Queenslandu bola táto perla pobrežia Nového Južného Walesu už roky obľúbenou najobľúbenejším druhom cestovateľov.

Od Aussies, ktorí menia stromami, vyplatených dôchodcov a nadšencov jogy hľadajúc ústupy až po chrumkavé hippies, všetky druhy miestnych a samozrejme putujúcich batohov (čo som prvýkrát našiel Byron) je neuveriteľné.

Vďaka širokému spektru ľudí tu v tomto krásnom morskom regióne je v oblasti Cape Byron takmer všetky druhy aktivít, ubytovania a záujmu. A tu je úryvok toho, čo sme urobili.

Vitajte v našej najnovšej splátke vydania IG!

Keď opúšťame Sydney, nemôžu byť lepšie podmienky lietania. Je to jasné, jasné a naša letová cesta nás zavedie priamo cez mesto. Navyše je to trochu krvavé chladné, takže sme nadšení, že sme trochu teplejší v Byron Bay. Je to len hodina a pol letu severnejšia, ale rozdiel bude hlboký. Alebo tak dúfame!

Hneď z lietadla sme medzi scénou jedla! Náš obed v kaviarni a bar Roadhouse, ktorý je mimo Byron, vyzerá veľmi vítane. Je to všetko také čerstvé a chutné – rybie tacos sú tu veľmi populárne a teraz vieme prečo. Nie materiál z prvého dátumu, ale zábava je v vymazaní!

Zelení sú také svieže a svieže a ružičkový kel s údenou slaninou päty a čerstvým parmezánom. Vynikajúce!

Počas nasledujúcich pár nocí tu položíme hlavu – dobre, nie presne tu; Toto je bazén. Sú spojené s dennými kúpeľmi v Gaia Retreat v krásnom vnútrozemí s výhľadom na najurčitejšie miesto v Austrálii v pevnine.

Gaia je skutočne jedinečné miesto. Cítite sa uvoľnene a viac Zen, len čo prejdete dverami. Tieto kúpele a bazén len pridávajú k tomuto pocitu. Myslím, že tu odídeme s najnižšou úrovňou stresu!

Náš hotel by mohol byť veľmi uvoľnený, ale to, čo dnes robíme, nie je! Stále je to však veľmi zen: sme na kajaku do zálivu, aby sme hľadali veľryby keporku! V súčasnosti sú na svojej ročnej migrácii na východnom pobreží Austrálie. Je to najväčšia migrácia na svete, takže sme si istí, že sa s niektorými uvidíme.

Všade sú tiež delfíny a zelené a korytnačky loggerhead. Plus žraloky … ale nezameriavame sa na ne!

Toto turné je s kajakom Go Sea a je to najlepší zážitok z jazdy na kajaku, ktorý sme mali. Sprievodcovia sú všetci skutočne priateľskí a skutočne investujú do ochrany povahy oblasti a kajak sú vo veľkom stave. Navyše sprievodcovia pre vás fotografujú, keď ste na vode, a všetky ich odovzdajte na svoju stránku Facebook. Môžete vidieť, sťahovať a uložiť ktorúkoľvek z fotografií bezplatne, čo je podľa môjho názoru vynikajúca služba. Veľkí fanúšikovia týchto chlapcov.

Táto fotografia je mimochodom pripísaná na to, aby sa GO MORE KAYAK.

Späť v Gaii slnko zapadá priamo nad horami a do zázemia Cape Byron. Je to také krásne miesto tu v ten deň, ale večer je tu ešte viac knockout!

Gaia Retreat je na nejakej vážnej výmeru, čo znamená, že existujú denné postiere a vyhliadky, ako je tento po celom pozemku. Pani Romany a ja jednoducho nemôžem uveriť niekde, kde tento pokoj existuje – a tak blízko k Sydney.

Naša izba v Gaii je … no, je to úžasné. Tento kúpeľ však do značnej miery rozlíšil naše vykopávky. Ochotné, ale sofistikované, krásne navrhnuté a vytvorené, priestranné a predovšetkým – vyrobené pre relaxáciu a zhovievavosť.

Dnes večer stravujeme v jednej z najznámejších reštaurácií, aké sme kedy boli. Toto je reštaurácia Harvest v roztomilom mestečku Newrybar. Jedálny lístok je tak jednoducho umiestnený, ale jedlo, ktoré vyjde, je inteligentne varené, vyvážené a vynikajúce pokladané. Išli sme s degustáciou so zodpovedajúcimi vínami – a myslím si, že sme si vybrali veľmi dobre.

Neskôr sa s vami podelíme o úrode, ale len aby sme vám dali trochu predstavu o tom, čo tu robia, nielen varíte mimoriadne dobré jedlo a majú majstrovské, elegantné a priateľské služby, aj oni prevádzkujú varenie (a Pitie) triedy, dajte si pekárňu a spustite tu aj kaviareň. Je to úžasné. Som ohromený. Toto je úžasy!

Presťahovali sme sa! Nejako sme opustili Gaiu a zamierili sme do úplne nového letoviska Elements Byron Bay hneď pred samotným mestom Byron Bay. Zdá sa však, že ste oveľa ďalej od civilizácie, ako ste tu, keď ste tu. Toto je pláž, ktorú letovisko leží hneď za sebou – v skutočnosti stále stojíme v letovisku na tento západ slnka!

Aké krásne miesto a izby sú tiež vynikajúce. Všetky izby sú tu oddelené vily, ktoré sú posiate cez obrovský majetok, v ktorom sa tiež nachádza pár jazier, obrovský trávnik, plážový klub, najkrajší bazén a hlavná budova (ktorá je tiež domovom reštaurácie a kaviarne). Tu je tiež viac ako 2 km peších trás, mokradí a dažďových pralesov, aby mohli hostia preskúmať.

Plážový klub v Elements of Byron je jednoduchý, ale veľmi efektívny. Je to tiež bezpečné – takže jediní ľudia, ktorí majú prístup k tejto oblasti, sú buď personál alebo majú kartu pre hostí. Je to ako súkromná plážová párty! Navyše výhľady od ležadlá sú celkom dobré – to je mys so slávnym majákom Byron Bay v pozadí.

Naozaj som nevedel, čo mám očakávať od Farm Byron Bay – len pár minút mimo mesta. Táto nehnuteľnosť bola vyčlenená pre nehnuteľnosti na bývanie až pred pár rokmi. Potom sa kúpil a zmenil sa na jeden z najvýznamnejších nápadov, o ktorých sme kedy počuli.

Tu vychovávajú hovädzí dobytok – ako vidíte – ošípané a kurčatá, plus pestujú hostiteľov a hostiteľov ovocia, zeleniny, bylín a korenia. Väčšinu z toho potom používajú v kuchyniach kaviarní a reštaurácií, ktoré tu majú.

Nikdy som nevidel také šťastné zvieratá. A Jonno, ktorý vedie riadiaci tím na farme, nám hovorí, že najviac, ak nie všetci ľudia, ktorí sa zaoberajú zvieratami, si myslia, že sedí zásoby. Sú tak šťastní a bez stresu, že sa skutočne správajú tak, ako by mali.

Zrátané a podčiarknuté, to znamená, že mäso je neuveriteľne kvalitné, ale tiež to znamená, že je to zdravý spôsob, ako vychovávať zvieratá a pestovať plodiny, a je najpôsobivejším príkladom ochrany, ktorú nájdete na farme pravdepodobne v celom svet.

Kurčatá majú 5 -násobok priestoru povoleného podľa priemyselných štandardov. Ošípané majú 7 -násobok priestoru. Je to úplne úžasné.

Zostali sme na farme na obed, čo je úžasné, pretože tri modré kačice-známa reštaurácia v Bronte v Sydney-tu majú reštauráciu. Jedlo je úplne ohromujúce – čiastočne vďaka zručnosti kuchárov, ale aj vďaka vynikajúcej produkcii z farmy – a nápojov … No, toto je jeden!

Pani Romany si objednala Aperol Myrtle Spritz, ktorý používa z farmy citrónovú Myrtle. Je to krásne stvárnenie jedného z našich najobľúbenejších koktailov!

Aký spôsob, ako dokončiť cestu! Máme zážitok z východu slnka v austrálskom najvýraznejšom bode. Miestne podujatia divokej kozy, ktoré sa v poslednej dobe otvorili, vedie túto vynikajúcu príležitosť s názvom Okolo slnka každý deň – za predpokladu, že neprší mačky, psy ani akákoľvek rozmanitosť domácich domácich miláčikov.

Sledujete, ako sa slnko zdvihne z povrchu Tichého oceánu, aby ste boli jedným z prvých na svete, ktorý bol svedkom východu slnka. Je to také zvláštne. A v tomto ročnom období sa dozviete, že veľryby kepback plávajú okolo! absolútne úžasné.

Podujatia divokej kozy to samozrejme neorganizujú; S týmto pohľadom na maják však zariadia vynikajúce súkromné ​​raňajky a ešte lepší výhľad na záliv (tiež vás triedia s kávou a parkovaním).

Po všetkom, čo sme urobili tento výlet, sme vedeli, že by to muselo byť niečo celkom zvláštne, aby sme boli hlavným vrcholom. Dámy na udalostiach divokej kozy to pribili. Pamätáme si to po zvyšok nášho života!

Cestovná rekapitulácia tohto týždňa

Každý týždeň sa vraciame späť v čase nad niektorými z našich obľúbených cestovných destinácií, ktoré používajú nikdy predtým nevídané fotografie našich ciest. Tu sme sa tento týždeň obzerali späť.

Severné talianske pobrežie je veľmi pekné – a bezpečné! Pozrite sa, ako vyzerá tento plavčík! Pravdepodobne sa pozerá na pláž na krásnom Castello Di Miramare, ohromujúceho bieleho hradu na Trieste’s Coast. Preč na juh – v opačnom smere – je pobrežie Slovinska a krásne mesto Piran, ktoré sa oplatí navštíviť, ak ste v tejto oblasti.

Milujeme návštevu Talianska a cestujeme tam tak často, ako je to možné. Tu je odkaz na naše archívy talianskych príspevkov plnými cestovných tipov, recenzií a príbehov z Veľkého polostrovného bootovania!

Maľované dámy sú jednou z najviac fotografovaných radov domov v San Fransiscu. Pani Romanka bola veľmi nadšená z toho, že tieto domy videla, keď sa vyskytujú na výstave s názvom Full House. Nebol som tak ohromený, pretože show nikdy nedosiahla britské vysielacie pobrežie.

Stále, veľmi pekný výhľad, však?

Tu sú niektoré z našich príspevkov o San Franciscu ao tom, čo tam môžete urobiť.

Sacre Coeur musí byť jednou z najkrajších budov v celej Paríži. A výhľady na mesto romantiky sú neuveriteľné. Milujeme návštevu Paríža a zakaždým, keď to urobíme, ubezpečujeme sa, že vstávame na kopec, aby sme videli tento neuveriteľný kostol.

Ak chcete vidieť viac našich ciest a dobrodružstiev v tomto krásnom meste, pozrite sa na našu kolekciu Paríž!

Talianske pláže sú vtipným stvorením. 99% z nich je súkromne vo vlastníctve letovísk a sú bezchybne tendencie a plukovne objednané. Ak chcete používať tieto pláže, musíte zaplatiť riskantný blok, ktorý nosí Bumbag a mastný úsmev alebo zostať v letovisku.

Pripomína nám, aké máme šťastie v Austrálii, že máme stále všetky vynikajúce pláže, ktoré robíme a že všetky sú stále zadarmo.

Napriek tomu je tu časť mňa, ktorá sa tu naozaj teší z vynikajúcich línií slnečných postelí – esSpeciálne s úžasnou horskou krajinou pobrežia Cinque Terra v pozadí.

Keď ste v San Franciscu – najmä po prvýkrát, musíte sa skutočne pozrieť a pozrieť sa na mólo rybárskeho prístavu a Hyde Street. Je to super turistické, ale veľa zábavy.

Sú to tieto malé obchody roztrúsené ulicami Talianska, vďaka ktorým je táto krajina tak milá na preskúmanie. No, to a jedlo. Ale len sa pozrite na toto miesto. Je to rozkošné. A majiteľmi tohto malého toskánskeho deli-je to v jednom z našich najobľúbenejších miest s názvom San Gimignano-sú Mauro a Marina. Spúšťajú to už veky a sú rovnako rozkošné.

Nemajú webovú stránku, majú dve rôzne stránky na Facebooku – ani jedna z nich nie je informovaná – ale sú uvedené na miestnej stránke mesta. Tak roztomilý.

Pozrite sa na naše príbehy, kde nájdete ďalšie tipy na Toskánsko.

A to je o tom. Dúfame, že ste si tento týždeň užili trochu epické vydanie IG a cestovné rekapitulácie. Ak ste to neurobili, povedzte nám to. Milujeme takúto spätnú väzbu. Ak tak urobíte, zanechajte svoju celú domácu adresu – len aby sme mohli … odpovedať! Ak ste však mali skvelý týždeň alebo hrozný, podeľte sa o svoje skúsenosti v komentároch nižšie. Radi by sme vás počuli!

Obrázky pána a pani Romany prostredníctvom Instagramu: @Mrandmrsromance, @hairromance, @Christina.Butcher – účet Insta inta a @angrybastard!